Iklan Box

How's your fortune looking this year?
RM10/SEBULAN SAHAJA
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?
Vrooom to a prosperous Chinese New Year!
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?

Iklan Top Bar

Worst Blog of the Year: Click sini untuk undi Blog Berita Benar!

Iklan TV Blog Berita Benar!


Tuesday, January 3, 2012

Rozita Che Wan Bercinta Dengan Zain Saidin? (Beautiful Nara)



Pelakon jelita, Rozita Che Wan, 38, telah dihubungi oleh Mstar Online berhubung dengan status hubungannya dengan pelakon dan model kacak, Zain Saidin, 27.

“Saya malas nak jawab tentang cerita ini kerana nanti orang akan kata saya syok sendiri. Lebih baik tanyakan sahaja kepada Zain.

Rozita yang juga mesra dengan panggilan Cik Ta juga menambah,

“Dia merupakan seorang yang baik dan pandai melayan anak-anak saya. Mereka juga sangat menyukai Zain.”

Zain yang dihubungi walau bagaimanapun dikatakan tergelak bila ditanya status hubungannya dengan Cik Ta yang juga pernah dikaitkan dengan Shahir Zawawi itu. Dia menyatakan mereka hanya teman rapat.

“Mereka memanggil saya ‘uncle’ dan saya memang suka melayan budak-budak. Mungkin cerita tentang hubungan cinta kami tersebar memandangkan kami sama-sama terlibat dalam drama Kiah Pekasam.”

Sabar sajalah, seperti Cik Ta, kami juga masih menunggu kenyataan yang pasti. Orang kata kalau ada jodoh, tak ke mana.

Sumber (Kopi Pasta): Beautiful Nara
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Blogger Widgets Enhanced by Widgets

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...