Iklan Box

How's your fortune looking this year?
RM10/SEBULAN SAHAJA
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?
Vrooom to a prosperous Chinese New Year!
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?

Iklan Top Bar

Worst Blog of the Year: Click sini untuk undi Blog Berita Benar!

Iklan TV Blog Berita Benar!


Monday, January 23, 2012

Worst Blog of the Year: Bantuan Anda Diperlukan!


Sebagai sebuah blog yang baru menapak di dalam industri blogging ini selama lebih kurang sebulan, BBB berbesar hati untuk merayu bantuan para pembaca sekalian untuk memberikan 'vote' anda kepada BBB di dalam kategori ini.

World Bloggers and Social Media Awards 2012 akan berlangsung pada 16 Februari ini di Putra World Trade Centre bagi mengiktiraf bakat-bakat besar di dalam dunia blogging di Malaysia. Oleh yang demikian, BBB turut ingin merasa pengiktirafan yang tidak ternilai ini dengan merangkul Anugerah 'Worst Blog of the Year' bagi mengetengahkan Blog Berita Benar di mata dunia amnya, Malaysia khususnya.

Bagi BBB sendiri, nama anugerah itu tidak memainkan peranan besar, namun kesungguhan BBB dapat diketengahkan kepada umum jika berjaya merangkul anugerah ini. Oleh itu, BBB ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pembaca semua di atas undian yang anda lakukan untuk BBB. Semoga Tuhan merahmati kalian!

Langkah-langkah untuk mengundi:
1. Daftarkan diri anda di Social Media Registration Form.
2. Undi Blog Berita Benar di bahagian Worst Blog of the Year. Cari blogberitabenar.blogspot untuk mengundi. Atau pun, click sini untuk terus mengundi jika sudah log in.

Terima kasih semua.
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Blogger Widgets Enhanced by Widgets

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...