Iklan Box

How's your fortune looking this year?
RM10/SEBULAN SAHAJA
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?
Vrooom to a prosperous Chinese New Year!
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?

Iklan Top Bar

Worst Blog of the Year: Click sini untuk undi Blog Berita Benar!

Iklan TV Blog Berita Benar!


Tuesday, January 3, 2012

Fasha Sandha Berpesta Sambut 2012 (MyNewsHub)



KUALA LUMPUR -  Kehangatan sambutan malam tahun baru 2012 masih terasa ekoran kekecohan di blog-blog hiburan terkenal tanahair mengenai pasangan kontroversi, Fasha Sandha dan Jejai, yang berpesta bersama malam itu.

Menghangatkan lagi, pasangan itu turut memuat turun gambar-gambar yang merakamkan detik-detik mesra mereka di laman sosial masing-masing sekaligus menunjukkan mereka tidak lagi menyembunyikan rahsia hubungan serius mereka kepada peminat.

Sebelum ini, pasangan itu sering menyembunyikan rahsia hubungan mereka dari media dan pendedahan hubungan cinta mereka ini menjadi tumpuan Rotikaya.com dan Beautifulnara.com untuk menghebahkan berita itu di laman web masing-masing.

Jejai atau nama sebenarnya Rizal Ashram Ramli yang juga merupakan bekas suami kepada pelakon jelita, Nora Danish, tanpa segan silu lagi menggunakan ayat-ayat romantis kepada Fasha Sandha di laman Twitter miliknya.

“Are you ready sayang? ignore the haters, see u for new years eve. 2012 will bring us happiness (Sayang sudah bersedia? Usah pedulikan mereka yang membenci, jumpa nanti pada malam tahun baru. 2012 akan membawa kegembiraan kepada kita),” kata Jejai kepada Fasha Sandha di laman Twitternya.

Laman Twitter milik anak bekas Menteri Besar Perak, Tan Sri Ramli Ngah Talib itu pernah mencetus tanda tanya apabila wujud dakwaan nakal bahawa ia adalah akaun palsu yang didaftarkan Fasha Sandha untuk menyakitkan hati bekas isteri Jejai.

Bagaimanapun, Jejai menafikan dakwaan itu dan gambar-gambar yang dimuat turun olehnya di Twitter tersebut membuktikan bahawa akaun tersebut memang miliknya sejak Julai tahun lalu.

Selain itu, Fasha Sandha turut memuat turun beberapa keping gambar sambutan malam tahun baru 2012 bersama kekasihnya itu di laman Facebook miliknya, We Love Fasha Sandha.

Sebelum ini, Fasha Sandha dikatakan pernah menyerang Tiz Zaqyah yang menghubungi kekasihnya pada jam 4 pagi untuk keluar bersama dan memberi amaran kepada pelakon drama Nur Kasih itu agar tidak mengganggu kekasihnya.

Dengan menyiarkan gambar-gambar mesra bersama kekasih dan tidak lagi menyembunyikan hubungan cinta mereka kepada khalayak umum, Fasha Sandha dan Jejai dicadangkan agar mengekori jejak langkah beberapa selebriti yang mengumumkan akan mengakhiri zaman bujang mereka tahun ini.

“Abang Nara doakan semoga Jejai dan Fasha cepat-cepat mendirikan rumah tangga di tahun baru 2012 ini,” kata Abang Nara, pemilik blog hiburan terkenal Beautifulnara.com.

Sumber (Kopi Pasta): MyNewsHub
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Blogger Widgets Enhanced by Widgets

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...