Iklan Box

How's your fortune looking this year?
RM10/SEBULAN SAHAJA
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?
Vrooom to a prosperous Chinese New Year!
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?

Iklan Top Bar

Worst Blog of the Year: Click sini untuk undi Blog Berita Benar!

Iklan TV Blog Berita Benar!


Saturday, January 7, 2012

Pembantu Kedai Makan Mengaku Rogol Remaja 14 Tahun (Utusan Malaysia)

Gambar Hiasan


KUALA LUMPUR 6 Jan. - Seorang pembantu kedai makan mengaku bersalah di Mahkamah Sesyen Ampang, dekat sini hari ini atas tuduhan merogol seorang remaja perempuan berusia 14 tahun pada sambutan tahun baru lalu.

Mohd. Ismail Johan, 23 didakwa melakukan perbuatan itu di bilik No. 13, Hotel Melawati, No. 321-A, 1, Lorong Selangor, Bandar baru Taman Melawati, Ampang Jaya dekat sini antara pukul 1.30 petang, 31 Disember 2011 dan pukul 2 pagi, 1 Januari lalu.

Dakwaan terhadapnya dikemukakan oleh Timbalan Pendakwa Raya, Noor Fadzlin Abd. Zawawi mengikut Seksyen 376(1) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebat.

Bagaimanapun, tertuduh memohon perintah hukuman ke atasnya ditangguhkan kerana keluarganya yang kini berada di Kelantan merancang untuk melantik peguam bagi mewakilinya membuat rayuan sebelum hukuman dijatuhkan.

Hakim Manira Mohd. Nor yang membenarkan permohonan itu turut menetapkan ikat jamin RM5,000 dengan seorang penjamin terhadap tertuduh sementara menunggu hukuman dijatuhkan pada 31 Januari ini. - UTUSAN

Sumber (Kopi Pasta): Utusan Malaysia
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Blogger Widgets Enhanced by Widgets

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...