Iklan Box

How's your fortune looking this year?
RM10/SEBULAN SAHAJA
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?
Vrooom to a prosperous Chinese New Year!
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?

Iklan Top Bar

Worst Blog of the Year: Click sini untuk undi Blog Berita Benar!

Iklan TV Blog Berita Benar!


Saturday, January 7, 2012

Kereta Curi Panjat Bumbung (Gambar & Video)



CALIFORNIA - 'Pada mulanya, saya ingat pihak polis cuba berseloroh dengan saya apabila mendapat panggilan telefon mengatakan terdapat sebuah kereta di atas rumah milik saya,' kata Gary Brar.

Gary terpaksa melihat sendiri video dan gambar mengenai berita berkenaan secara online untuk mempercayai panggilan polis tersebut. Beliau menyewakan kediaman berkenaan kepada Jeanell Ricks yang pada ketika itu sedang menidurkan anak saudaranya.


'Ia umpama sebuah gempa bumi yang hebat. Saya menyangka California telah dilanda gempa bumi, seperti di Christchurch,' tambah Jeanell lagi.


Menurut sumber, kereta itu telah dicuri dan dilarikan oleh Benjamin Tucker, 26, yang sedang mencuba untuk melakukan lagak ngeri ala Hollywood. Beliau kemudiannya ditahan di rumah bekas kekasihnya untuk siasatan lanjut.


'Sepanjang bertugas menjadi pegawai polis, ini merupakan kejadian paling aneh pernah saya alami,' kata Anthony Martinez, pegawai polis Fresno apabila ditanya KFSN-TV. Para pegawai mengatakan Santa Klaus yang memandu kereta berkenaan, sambil berseloroh. - One
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Blogger Widgets Enhanced by Widgets

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...