Iklan Box

How's your fortune looking this year?
RM10/SEBULAN SAHAJA
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?
Vrooom to a prosperous Chinese New Year!
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?

Iklan Top Bar

Worst Blog of the Year: Click sini untuk undi Blog Berita Benar!

Iklan TV Blog Berita Benar!


Monday, December 19, 2011

Kelantan Sasar Bolot Semua Piala (Berita Harian)




Red Warriors tampil dengan cita-cita besar musim 2012 


SELEPAS mendahului pasukan lain dalam proses persiapan, jaguh Pantai Timur, Kelantan kini berada di landasan terbaik untuk cuba mengharungi saingan musim baru Liga Super dengan mengelak sebarang kekalahan.



Walaupun sedar jumlah perlawanan yang terpaksa diharungi musim depan bertambah kepada 60 perlawanan termasuk membabitkan saingan Piala AFC, ia bukan alasan untuk gagal, sebaliknya Red Warriors tampil dengan cita-cita besar untuk merangkul semua trofi dipertandingkan.
“Setiap perlawanan adalah penting dan kami memandang serius setiap cabaran yang akan bermula tidak lama lagi. Berdasarkan prestasi sekarang, saya yakin dengan kemampuan pemain termasuk dua import yang kita daftarkan. 

“Saya mahu lihat Kelantan mampu mengharungi saingan liga tanpa kekalahan dan kalau seri sekali pun, tidak mengapa asalkan kita tidak mengalami kekalahan,” kata Presiden KAFA, Tan Sri Annuar Musa. 

Nada keyakinan Annuar itu jelas menunjukkan kesungguhan barisan bimbingan Peter Butler untuk kembali menggegar pentas Liga Malaysia terutama selepas Piala Malaysia terlepas daripada genggaman. 

Sebelum memulakan aksi pembuka tirai perlawanan sumbangsih Piala Sultan Ahmad Shah menentang juara Piala Malaysia 2011 Negeri Sembilan, juara bertahan Liga Super 2011 itu akan mengadakan dua lagi perlawanan persahabatan sebagai pendedahan berkualiti tinggi kepada pemain. 
“Kita akan menentang juara Liga Indonesia, Persebaya FC dan merancang menentang juara Piala FA, Terengganu,” katanya.



Sumber (Kopi Pasta): Berita Harian
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Blogger Widgets Enhanced by Widgets

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...