Iklan Box

How's your fortune looking this year?
RM10/SEBULAN SAHAJA
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?
Vrooom to a prosperous Chinese New Year!
RM10/SEBULAN SAHAJA
How's your fortune looking this year?

Iklan Top Bar

Worst Blog of the Year: Click sini untuk undi Blog Berita Benar!

Iklan TV Blog Berita Benar!


Wednesday, January 11, 2012

Hot! Syafiq Fadeli - Vlogger Penuh Motivasi (Video)


Video blogging atau vlogging adalah salah satu medium untuk menyampai berita, kisah hidup, pengalaman, bakat dan banyak lagi melalui rakaman video yang dimuatnaik ke internet. Ianya merupakan salah satu cara terbaik untuk menyampaikan maklumat-maklumat tersebut secara terus dan lebih berkesan.

Pada entry kali ini, BBB ingin berkongsi cerita mengenai rakan blogger BBB juga merangkap vlogger yang sedang aktif bermotivasi dan menyampaikan mesej-mesej berguna melalui vlog beliau. Nama beliau ialah Syafiq Fadeli. Beliau adalah seorang guru Bahasa Inggeris yang baru sahaja ditempatkan di salah sebuah sekolah menengah di negeri Kelantan Darul Naim pada awal tahun ini.

Apa yang BBB suka tentang beliau ialah, beliau turut menyampaikan mesej-mesej agama secara halus melalui vlog-vlog beliau. Beliau mengambil pendekatan agama untuk menyentuh isu-isu sensitiviti semasa sambil memotivasikan para penonton. Perkara yang paling menarik perhatian mengenai vlog-vlog beliau adalah unsur-unsur lawak jenaka yang memang sempoi turut sama dimasukkan ketika beliau merakamkan vlog-vlog tersebut.

Vlog-vlog beliau ternyata amat menghiburkan dan mengandungi mesej-mesej yang sangat berguna. Di bawah ini adalah klip-klip vlog beliau yang sempat BBB kongsikan bersama. Untuk lebih video dan maklumat lanjut mengenai Syafiq Fadeli, layari laman blog Syafiq Fadeli's Thoughts dan fan page Syafiq Fadeli's Page.














Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Blogger Widgets Enhanced by Widgets

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...